מתלבטים אם לפנות ליועץ שיווק באינטרנט? כאן נסביר במה הוא יכול לעזור לכם ואיך הוא עושה את זה בפועל!
מהו יועץ שיווק באינטרנט?
לפני שנסביר כיצד הוא עובד, חשוב להבין מה זה בכלל יועץ שיווק באינטרנט. אם כן, מדובר על יועץ, שתחום המומחיות שלו היא שיווק דרך האינטרנט תוך שימוש במגוון הפלטפורמות שהרשת מציעה.
זאת, בשונה מיועץ שיווק רגיל, שהמומחיות שלו היא שיווק באמצעים הרגילים כדוגמת שלטי חוצות, פרסום באמצעי התקשורת – הרדיו, הטלוויזיה והעיתונות, טלמרקטינג וכך הלאה.
המהפכה הדיגיטלית
בעשורים האחרונים, ככל שעובר הזמן, כך הולך וגדל השימוש ברשת האינטרנט בכל תחומי החיים. אנו נעזרים באינטרנט כדי לאסוף מידע, לערוך סקרי שוק, לתקשר עם אנשים אחרים ואפילו לבצע קניות בפועל. כתוצאה מכך, גם תחום השיווק התאים את עצמו וכיום רוב עבודת השיווק נעשית במרחב הווירטואלי ולא במרחב הפיסי. כך נוצר מצב, שבו מי שרוצה שתהיה לו נוכחות וחשיפה, צריך להיות נוכח הרשת בכל דרך אפשרית.
האתר ומיקומו
אחת הדרכים העיקריות והנפוצות ביותר כיום לשיווק באינטרנט היא באמצעות אתר אינטרנטי. הבעיה היא, שהאתר עצמו לא מספיק והוא צריך שתהיה לו חשיפה. לשם כך, יש לקדם אותו בתוצאות החיפוש בגוגל, על מנת שהגולשים שמתעניינים במה שיש לאתר להציע יראו אותו וכך הסיכויים שהם יכנסו אליו ולא אל האתרים של המתחרים יגדלו משמעותית. קידום של אתר בגוגל יכול להתבצע בשתי דרכים, עליהן נרחיב מיד.
קידום אורגני – איך זה עובד?
הדרך הראשונה לקדם אתר בגוגל היא באמצעות קידום אורגני. המשמעות של הקידום האורגני היא, ביצוע הפעולות הנדרשות כדי לעמוד בתנאים של גוגל, על פיהם הוא בוחר אילו אתרים לקדם ואילו לא. לדוגמה, מציאת מילות מפתח מתאימות, יצירת תכנים עם מילות המפתח הנבחרות, יצירת קישורים ועוד. יועץ שיווק באינטרנט יוכל לעזור לכם לבצע את כל הפעולות הנדרשות כדי לקבל חשיפה מקסימלית.
קידום ממומן
חלק נוסף מתחום ההתמחות של יועץ שיווק באינטרנט הוא הקידום הממומן. אנשים רבים מוציאים סכומים גבוהים מאוד על הקידום הממומן בגוגל בלי להגיע לתוצאות הרצויות ולעתים, אף בלי להגיע לתוצאות כלל! אז נכון, שהקידום הממומן מעלה אתכם באופן מידי אל ראש רשימת תוצאות החיפוש, אבל אם החשיפה היא לא לגולשים הרלוונטיים, לא תרגישו בתוצאות.
רשתות חברתיות
כמעט כל פלחי האוכלוסייה נמצאים לפחות ברשת חברתית אחת ולכן הרשתות החברתיות הפכו לפלטפורמה נהדרת לשיווק באינטרנט. אבל, בדומה לגוגל, גם ברשתות החברתיות יש תחרות גדולה על תשומת לב הגולשים ולכן גם בהן חשוב לעשות עבודה נכונה, החל בבחירת הרשת החברתית הרלוונטית להשקעה, בהתאם לקהל היעד ובהתאם למוצר או השירות המקודמים ועד לבחירת אופן הקידום ברשתות החברתיות הנבחרות. גם כאן, יועץ שיווק באינטרנט יוכל לעזור לכם לעשות את הבחירות הטובות ביותר עבור העסק שלכם!