יתרונות המרכזיה הוירטואלית בקיבוצים ומושבים
מהי מרכזיה וירטואלית ומהם היתרונות שלה בקיבוצים ומושבים? על כך ועוד תוכלו לקרוא במאמר זה.
המשמעות של מרכזיה וירטואלית
המרכזיה הוירטואלית היא מערכת טלפוניה משוכללת ובדרך כלל ניתן למצוא אותה בעסקים שונים, בהם ניתן שירות על ידי נציגים שונים, אשר נותנים שירות ללקוחות רבים. זוהי הסיבה לכך, שהמרכזיות מוכרות גם בשם מרכזיות לעסקים. המרכזיה הוירטואלית מאפשרת ניתוב של השיחות הנכנסות וריכוז של כל המידע לגבי אותן שיחות. כך ניתן לייעל באופן משמעותי את הישרות הניתן.
תכונות עיקריות
מרכזיות וירטואליות ניחנות בתכונות רבות ושונות, כאשר כל אחת מהן תורמת את חלקה לניהול השוטף של התקשורת עם הלקוחות. להלן דוגמאות לתכונות אלו:
· ניתוב שיחות
· הקלטת שיחות
· חיבור אוטומטי עם מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM)
· זמינות גבוהה יותר
תכונות אלו מאפשרות לעסקים, כאשר מדובר על מרכזיות לעסקים, לנהל את הקשר הרציף שלהם עם הלקוחות שלהם, גם כאשר הטיפול בלקוח מסוים מתחיל אצל נציג אחד וממשיך אצל נציגים אחרים וגם לשמור על איכות גבוהה של שירות ללקוח. מרכזיה וירטואלית היא הדרך היעילה ביותר להנגיש את המרכזים החשובים של הקיבוצים והמושבים. לדוגמה, אדם שרוצה לקבל מידע מחדר האוכל, מהרפת או כל מקום אחר בקיבוץ או במושב, צריך להתקשר למספר אחד בלבד ובעזרת ניתוב השיחות, הוא יוכל להגיע לאן שהוא צריך.
היתרון לקיבוץ או המושב עצמו
מלבד הנגישות לתושבים, חשוב להתייחס גם לנגישות לקיבוצים או המושבים עצמם. כלומר, האפשרות של הקיבוץ או המושב להפעיל מספר בלתי מוגבל של שלוחות ולקבל אך ורק את השיחות הרלוונטיות ובלי לקבל ביקורים, שהיו יכולים להתקיים בשיחת טלפון קצרה ופשוטה, חוסכת זמן יקר ורב ומאפשרת יעילות רבה יותר.
יתרון הוירטואליזציה
כשהמרכזיה היא וירטואלית, גם החיבורים הם וירטואליים ולכן ניתן ליהנות ממנה מבלי לשלם את מחיר האסתטיקה. הכוונה היא לכך, שהצורך בחוטים ייעודיים למרכזיה הוא מינימלי וכך ניתן לשמור על מראה אסתטי של כל מקום ומקום, המחוברים אל המרכזיה הוירטואלית. זאת, בניגוד למרכזיה הרגילה.
יתרון נוסף של מרכזיה וירטואלית הוא, שגם ההתקנה היא פשוטה למדי ולמעשה, כל הקשור למרכזיה הוירטואלית, בין אם מדובר על מרכזיות לעסקים או לכל מטרה אחרת, מאוד יעיל ונוח!
רוח מודרנית
הקיבוצים והמושבים של פעם הם לא הקיבוצים והמושבים של היום. גם הקיבוצים והמושבים ממשיכים להתקדם ולהשתכלל עם הזמן ובהחלט ניתן להשוות בין מרכזיות לעסקים לבין מרכזיה וירטואלית לקיבוצים ומושבים. זאת, משום שכיום, גם הקיבוצים והמושבים מתנהלים כמו עסקים לכל דבר ועניין ולכן נושא היעילות הוא נושא מרכזי גם בהם ובעיקר לאחר הפרטת הקיבוצים, כאשר הם נאלצים למצוא את הדרך לכלכל את עצמם ולהגדיל את התפוקה.
ניהול מרחוק
כאמור לעיל, קיבוצים ומושבים נאלצים להתנהל כמו עסקים ולכן ישנה חשיבות גבוהה ליכולת של הקיבוץ או המושב להספיק כמה שיותר בכל שעת עבודה. לכן, כאשר ישנה אפשרות ליצור קשר עם המקום הנחוץ במינימום זמן והשקעה, הרי שזהו רווח נקי לקיבוץ ולמושב!
בואו נדבר על עלויות
אם בעבר מרכזיה וירטואלית הייתה מיועדת לעשירים בלבד ועם הזמן נולדו גם מרכזיות לעסקים, המשרתות גם עסקים קטנים ולא רווחיים, הרי שכיום המרכזיות הוירטואליות נגישות מבחינת העלויות ואף יכולות לחסוך כסף בכך, שאין צורך בכמות גדולה של קווי טלפון, אלא רק אחד עם האפשרות לנתב את השיחות לכל המקומות הרצויים. עובדה זו מקלה על כל מי שמעוניין במרכזיה וירטואלית ליהנות ממנה במחיר שווה לכל נפש.